27.10.12

"Vještičji prsti"


Nazvala sam ih ovako dijelom zbog toga jer izgledaju kao prsti, a dijelom jer sam izribala malo nokat dok sam ribala mrkvu...pa je mooožda malo nokta uletjelo u tijesto haha! Pripazite da se i vama isto ne dogodi. :)

Dakle...

Potrebno je:

  • 300 g mrkve
  • 250 g margarina
  • 0,5 - 0,6 kg glatkog brašna (prosudite sami koliko točno treba)
  • 1 kesica praška za pecivo
  • marmelada po vašem odabiru

Priprema:

  1. Izribajte mrkvu u veliku zdjelu što je moguće sitnije (da ne budu grude u tijestu).
  2. Omekšali margarin dodajte u mrkvu i pomiješajte (ja volim rastopiti margarin u mikrovalnu na 20-30 sekunda i promiješati mikserom).
  3. Dodajte prašak za pecivo i malo po malo dodajite brašno. Upozorenje: od sada rukama formirajte tijesto, a ne mikserom (ako ste ga uopće koristili do sada).
  4. Kad ste dobili kompaktnu smjesu, izvadite je na plohu koju ste prethodno pobrašnili i razvaljajte što tanje možete valjkom.
  5. Razrežite tijesto na što pravilnije kvadrate (ili trokute).
  6. U svaki kvadrat/trokut stavite po malo marmelade na rub (ili na širi dio trokuta ako radite tako). Marmeladu sami odaberite, iako sam ja koristila od marelice i svakako preporučam kombinaciju.
  7. Zamotajte kvadrate od ruba na rub / trokute od šireg kraja prema vrhu.
  8. Preporučam da zatvorite rubove kiflica da marmelada ne iscuri vanka tijekom pečenja. Tijesto je mekano i lako se spaja pa možete ovo prstima. Za finiji izgled formirajte krajeve šiljastije.
  9. Zagrijte pećicu na 180°C.
  10. Obložite tepsiju (po naški škrovadu) papirom za pečenje ili je namastite s malo suncokretovog ulja i pobrašnite kako se kiflići ne bi lijepili.
  11. Pecite dok ne vidite da su kiflići porumenili (meni je trebalo cca. 10 minuta ali to ovisi o jačini pećice).
  12. Uživajte!

Pekla sam ovo na Mabon, iako sastojci nisu baš najtradicionalniji, ali je bar boja prigodna jesenska - narančasta mrkva i marelica. :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.