31.10.12

Sretan Samhain

Dragi moji,
želim vam blagoslovljeni i sretni Samhain! :D provedite ga onako kako se vama čini najljepše...bilo na onim Halloween proslavama što su došle u modu čak i kod nas, ili sami kući radeći ono što vas veseli (gledajte filmove, rezbarite bundeve ma bilo što!) :D

Kako se ne bih ponavljala, možete pogledati stariji post o Samhainu ako nemate ideja i kako biste se prisjetili običaja ovog blagdana....ali i ušli u cjelokupni ugođaj :D


Ja sam svoj Samhain malo ranije proslavila zbog obaveza koje su, kao što svi znamo, ponekad neizbježne. Umjesto bundeva sam rezbarila naranče :) jedan prijatelj je to predložio i postavio svoje slike pa vam predstavljam kolaž kako biste shvatili kako se to radi :D


A evo i kako je moja rezbarena naranča ispala :D

Također vam donosim i dva nova recepta koji su prikladni za Samhain :D napisati ću ih u odvojenom postu zbog praktičnosti organizcije bloga, pa se nadam da nećete zamjeriti :)
Dakle, evo vam repceti za Mini palačinke i Soul cakes

Sretna vam keltska Nova godina :D

Do sljedećeg posta,
vaša Witch's Cat

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.