3.5.13

Sretan Beltane 2013

Sinoć sam se u sitne sate vratila iz Zagreba autobusom premorena, ali sretna i puna dojmova. Nevjerojatna je gostoljubivost mojih dragih pagana :D koliko ljudi mogu i žele izaći u susret i pomoći drugima. Nisam ostala gladna (dapače!) i imala sam lijepi topli krevet. Zaista divno :D ali pravi dojmovi su se stvorili tek drugog dana u Zagrebu kada se smo slavlje odvijalo :D

Pripreme su bile dugačke i umarajuće (sjeklo se drvo za vatru, za majski stup, bralo cvijeće za vijence i ostale ukrase, kidale vrpce za stup, pripremalo prostor itd.), no sve se to na kraju isplatilo. Onog trenutka kada smo se svi skupili i otvorili krug....predivno! Sve skupa nas je bilo oko 35 i s toliko je ljudi energija morala biti jaka.

Ritual ne planiram ovdje iznositi već ću postaviti nekoliko slika pošto će svaka od njih reći tisuću riječi i to sigurno ljepše sročenih nego što bih ja to mogla napraviti.

Pogled na prostor gdje smo slavili (tu je već sve
namješteno pa da vidite kakav dojam sve to skupa
ostavlja) :)
Poslovi su se morali raspodijeliti pa su muškarci lijepo išli u šumu,
sjekli drvo za vatru i naravno morali tegliti cijelo stablo za majski
stup haha :D no isplatilo se!

Dok su oni nosili drva, mi žene smo bile iskorištavane kao besplatna
radna snaga i radile vijence, pripremale vrpce za majski stup itd.

A ja sam i plela vjenčić od cvijeća za svećenicu,
no on je usahnuo u međuvremenu :/

A morali smo i jesti :D "Veseli čušpajz" je bio na
meniju, a ovdje vidite samo početak pa da ne mislite
da je to sve što je nas (skoro) 40 imalo za jesti :)

Zvijezda dana je bila naša mala beba koju su
mama i tata obukli u zeleno da bude u skladu
sa sabatom :D

Posebnost ovogodišnjeg rituala je bio bend! :D kojeg moram jako
nahvaliti jer su bili ODLIČNI!!! Zovu se Tribal Jam Orchestra i sviraju
zapadnoafričke bubnjeve, didgeridooe, gongove, razna još
puhačka glazbala, ali i hapi drum :D zaista su podigli atmosferu što
tijekom rituala, što kasnije za vrijeme plesa oko vatre ;)
Naravno, evo vam i link za njihov youtube kanal :D 

Naši dragi Svećenik i Svećenica su bili izrazito
dobrog raspoloženja i krasno cijeli ritual vodili.
Energija je bila jaka i svih nas ponijela, iako tu to možda
nije vidljivo jer je ovo fotografija sa samog početka
rituala gdje su nas oni svih jedno po jedno uvodili
u krug.

Jako mi se dopalo uređenje oltara, no s obzirom da se
radi o jako velikoj površini, bilo ju je teško popuniti pa
možda djeluje donekle minimalistički.

A evo i fotografija za vrijeme samog rituala kad su počinjale pripreme
za ples oko majskog stupa.

I naravno sam ples :) koji je postao jako smiješan
u ovo doba jer je krug plesa bio izrazito malen i
svi su se gužvali već i sada...a ples se još
nastavio nakon ovoga pa možete misliti kako smo se
tek kasnije smijali!

Relativno gotov majski stup je, po mom mišljenju,
ispao jako lijepo :D a i trakice su bile vrijedno napravljene
pa je moralo ispasti dobro! :D

No, mi odrasli nismo imali čast dovršiti majski stup jer nam je ipak
postalo previše tijesno. Dječica su uskočila u pomoć i dovršila ukrašavanje
uz prekrasnu glazbu našeg Tribal Jam Orkestra koji su bili vrijedni i svirali
od 2 popodne pa sve do 11 u večer. Svakako, djeca su stvorila jednu
posebnu atmosfere slobode i spontanosti koja se svima dopala :)

Završili smo ritual i sada je trebala početi "fešta" :) Zapalila se vatrica
i počelo svirati, pjevati i plesati.

Ponijela nas je glazba i svi smo plesali u transu...zaista je atmosfera
bila NEVJEROJATNA! Neki su komentirali da su se osjećali
kao da su se vratili u pećinsko doba koliko su bili slobodni, radosni
i zaneseni svime. Bend je učinio svoje....i mnogo više.

Ja sam se isto malo zanijela s glazbom i počela svirati bubnjeve xD
A s vremeenom su fotografije postajale sve mutnije,
i mutnije....

....i mutnije...

Nadam se da sam vam barem donekle uspjela dočarati atmosferu koja je vladala tijekom cijelog dana i da je vama atmosfera za vrijeme vaše proslave bila jednako lijepa, ili još ljepša :D Naravno, moje veselje nije prestalo tu jer sam još jedan prekrasan dan provela s prijateljima u Zagrebu  dozvolivši sebi dan godišnjeg odmora :) 

Moram se zahvaliti svim svojim prijateljima koji su bili tu sa mnom i s kojima sam dijelila ove predivne trenutke...znat će oni tko su :) 

Želim vam svima sretan Beltane i da vam ostatak godine bude što plodniji u svim aspektima vašeg života! :D

Blagoslovljeni bili!
Vaša, Witch's Cat

4 komentara:

  1. Samo se ti nama što prije vrati u Zagreb i ponovno ćemo biti sretni :) Dobar odabir fotografija, točno sam znala koju ćeš uzeti sa majski stup :)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si to opisala Cat :)
    I jedan :D za Green
    Raven

    OdgovoriIzbriši
  3. pozdrav :) kako vam se moze prikljucit?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bok! Zamolila bih vas da me kontaktirate putem e-maila za takva pitanja (retenez.moi@gmail.com) pa možemo onda na miru porazgovarati. :)

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.