31.7.14

Biljni uštipci (frytour of erbes)

Recept potječe iz 14. stoljeća iz Engleske i zaista podsjeća na ličke uštipke po mom mišljenju (osim što nema jaja i rakije). Priznajem da sam malo modificirala recept po vlastitom nahođenju (samo omjere nekih sastojaka) i zaista mi nije žao št sam to napravila. :)

Koliko sam uspjela saznati, ovi uštipci su bili uobičajeni dio Lammas gozbe u keltskoj tradiciji. Ostale sljedove (i recepte za njih) možete naći ovdje. Stoga su dio višestoljetne tradicije kojoj sam odlučila ove godine za Lammas odati počast.


Potrebno je:

  • 3 1/2 čaše glatkog brašna
  • 2 čaše mlake vode
  • 1/2 vrećice instant kvasca
  • prstohvat soli
  • prstohvat šećera
  • 2 čajne žličice sitno sjeckane kadulje
  • 1 čajna žličica sitno sjeckanog timijana
  • 5 jušnih žlica sitno sjeckanog peršina
  • 1 žlica sitno sjeckanog origana
  • med (za preljev)
  • suncokretovo ulje za prženje
Napomene: sve bilje treba biti svježe (ne sušeno!), meni je od ove količine sastojaka ispalo 30 uštipaka, iako ovo može varirati ovisno o tome koliko ih odlučite velike raditi.

Priprema:

  1. U pola čaše mlake vode umutite kvasac i šećer (miješajte žličicom dok ne postane lagano pjenasto).
  2. U zdjelu izmiješajte brašno, sol te dodajte smjesu sa kvascem.
  3. Malo po malo dodajite vode miješajući smjesu žicom za mućenje dok ne nestanu sve grudice. Konačna smjesa bi trebala biti jako gusta.
  4. Nasjeckajte sve bilje što sitnije možete i dodajte ga u smjesu.
  5. Pržite tijesto na ulju (pazite da ne nestane ulja u procesu jer ga uštipci upijaju).
  6. Ostavite uštipke da se cijede na ubrusima.
  7. Otopite malo meda (ako već nije dovoljno tekući). Dok su uštipci još mlaki, kapajte med po njima (nemojte ih umakati jer će biti preslatki; radije umočite žlicu u med i pustite med da kapa s nje, ili štrcajte njome).
  8. Uživajte! :D

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.