20.6.13

Limun kuglice


Ova mala poslastica je pravo ljetno osvježenje...vrlo je prhka, a limunova kora i sok joj daje upravo ono što vam treba za ljeto :) Evo ja upravo jedem jednu kuglicu uz malo mlijeka :D 

Uz to što je osvježavajuće je jako lagan recept, ali to možete i sami prosuditi ;)

Potrebno je:

  • 340 g oštrog brašna
  • 6 žlica šećera u prahu (ja sam smanjila na 5)
  • 2 limuna (sok od jednog limuna+izribana kora od dva)
  • 1 prašak za pecivo
  • 120 g maslaca
  • 2 istučena jaja
  • malo ulja
  • malo mlijeka
Napomena: od ove količine mi je ispalo nešto više od 50 keksića iako nisu previše sitni. Ukratko, saaaasvim dovoljno za najesti se! 

Priprema:

  1. Kuhačom pomiješajte brašno, šećer, limunovu koru i prašak za pecivo.
  2. Dodajte omeškali maslac (možete kuhačom ili rukama ovo izmiješati).
  3. Dodajte izmučeno jaje i limunov sok. Ja sam sada miješala mikserom. U originalnom receptu nije bilo ni ulja ni mlijeka, ali sam dodala 3-4 žlice oboje kako bi smjesa bila kompaktnija (prhko je tijesto i ponekad ga je teže umijesiti jer se počne mrviti).
  4. Ako želite, možete staviti tijesto u hladnjak na sat vremena (ja nisam jer nisam imala previše vremena, ali to može tijesto učiniti još finijim...makar sam ja i s ovim rezultatima jako zadovoljna).
  5. Postavite papir za pečenje na plitku tepsiju i zagrijte pećnicu na 180°C (ja sam smanjila na 170°C pošto mi je malo jača pećnica).
  6. Oblikujte tijesto u malene kuglice i posložite na papir za pečenje (ostavite centimetar-dva prostora između njih).
  7. Pecite od 10-15 minuta. Keksi će biti jako svijetli od gore, ali otvorite peć nakon 10-12 minuta i provjerite kekse na dnu. Ne bi smjeli biti previše tamni već rumeni.
  8. Izvadite ih da se ohlade i onda pospite šećerom u prahu (ako želite, naravno). 
To bi bilo to :D vrlo jednostavno, zar ne?
Zaista vam neće trebati predugo da ispećete ovo...znam da se nikome ne sviđa usred ljeta, za kada je ovaj kolač i namijenjen, stati u vrućoj kuhinji :)

Sretna vam Litha i uživajte! :D
vaša Witch's Cat

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.