3.9.13

Vještičje sijelo 2013 - izvještaj

Pogled na teren zadnjeg dana prije rituala Podizanja grupne energije
Noćas sam se u sitne sate vratila s jednog fizičkog, ali ponajviše duhovnog putovanja koje će mi ostati u pamćenju koliko sam god živa. Toliko sam lijepih ljudi upoznala, toliko novih stvari doživjela da ne znam kako to mogu uopće riječima opisati. I naravno, opet sam vidjela sve one koje znam od prije i koji su mi s vremenom postali prekrasni prijatelji. 

Pišem ovaj izvještaj dijelom zbog sebe, a dijelom i zbog vas. Ne želim riskirati da zaboravim ova iskustva (makar mislim da je to nemoguće) pa ovaj post pišem kako bih još jednom proživjela sve ono što sam tamo iskusila. Pišem ga i kako bih podijelila svoja iskustva s vama, makar imam potrebu napisati još nekoliko postova u kojima ću zasebno opisati neke radionice i rituale. 

Kava se vječno kuhala, pa
sam morala staviti jednu
fotografiju i tog "rituala" :)
Organizacija je bila prekrasna! Sve se održavalo na vrijeme, bilo je sasvim dovoljno slobodnog vremena, ali i dovoljno predavanja i radionica na kojima smo mogli naučiti mnogo toga! Za ovo čestitam našoj dragoj Green koja je dala sve od sebe kako bi ovo ispalo kako treba. Također zahvaljujem vlasnicima posjeda koji su nedavno započeli s radom na Eko selu Djeca Sunca gdje se ovogodišnje sijelo i održavalo. Svakako, odličan posao u dokumentiranju svega je obavio Rade Jug, naš dragi fotograf.

Pojedince kao takve ne mogu izdvojiti za zahvale jer su svi zaista bili prekrasni. Oni s kojima sam se povezala osjećaju tu povezanost i bez da je izrečem. Sve što se radilo se radilo grupno; od podizanja i spuštanja šatora, pripremanja objeda, sječe drva, pripremanje rituala pa nadalje. 

Ne znam odakle bih krenula pa ću poslušati savjet onih koji su me već pitali za izvještaj: "Kreni kronološki". Neću o svemu pisati posebno izvještaj, ali ću istaknuti po jednu-dvije stvari od svakog dana koje su me se posebno dojmile.

Na prvi pogled sam ostala oduševljena samim terenom; zelenilo sa svih strana, sve vrvi životom, a i vrijeme je bilo na našoj strani. Pa evo nekoliko fotografija krajolika kako biste i vi mogli uživati u pogledu. :)

Pogled s obližnje livade odmah do naše udoline
Pogled na naš kamp s već postavljenim šatorima
Imali smo i dva životinjska prijatelja koji su nam pravili društvo tijekom boravka - konja Sokola i psa Groma. :) oboje su bili izrazito dragi i veseli, makar je Sokol odlučio biti malo nestašan pa nam pojeo pred kraj boravka gotovo sav luk kojeg smo imali....no oprostili smo mu to.


Prvi dan smo imali nekoliko radionica među kojima je bila jedna pod nazivom "Devocijske i magijske geste u neopaganizmu" i još jedna koja mi je pružila prvo čarobno iskustvo ovog putovanja - "Traženje životinje moći". Prva radionica je bila veoma teoretska, ali i te kako korisna, dok je druga bila prvenstveno praktične naravi. Prolazili smo kroz vođenju meditaciju tj. šamansko putovanje u potrazi za svojom životinjom moći. Mislim da je većina imala uspjeha, ali osjećaje koji su se probudili tijekom ovog rada je nemoguće opisati. Možete jedino probati sami. :) Nešto slično onome što smo mi radili, ali ne u potpunosti isto, sam našla na youtube-u, pa ako imate malo volje, možete pogledati video ovdje.

Fotografije se tijekom rituala baš i nisu uzimale ponajviše jer su svi bili zaokupljeni samim ritualom, no neke koje smo uspjeli snimiti možete pogledati ovdje. :)

Fotografija s meditacija s kristalima kojom su svi naprosto bili oduševljeni. Uz to je svatko ponio kući po jedan kristal s kojim se povezao.
Nedovršeni proizvod s radionice o smudge sticks-ima (ovo će se moći upotrijebiti kao mirisni štapić za 2 tjedna kada se osuši).
Pripreme za ritual pod nazivom "Štap i pero" unutar kojeg smo ostavili dar zemlji na kojoj smo se nalazili.

Slijedi nekoliko fotografija s radionice Drevnih načina izgradnje kuća u sklopu koje smo zaista gradili kuću na tradicionalni način - pomoću blata i slame. Možete i sami vidjeti po slikama da smo se svi zaista zabavili! :D





Pripreme za radionicu Podizanja grupne energije (ja vodila) i o kojoj ću napisati zaseban izvještaj u jednom od sljedećih postova.
Ovo je samo neznatan dio radova koji su nas zbližili, a kada bih počela navoditi sve, ne bi bilo kraja postu. Neke stvari naprosto ne mogu opisati riječima, ali ću možda pokušati teoretski opisati u nekima od sljedećih postova. Mogu vas samo pozvati na sljedeće sijelo pa da nam se pridružite i osjetite na svojoj koži prekrasnu atmosferu i iskusite sve ono što je i nas očaralo i odvelo na duhovna putovanja.

Makar ću neke stvari ostaviti za sebe...znate, slatke male tajne. ;)
Ako želite pročitati malo detaljnije o tome što se radilo i vidjeti još nekoliko slika, možete pročitati izvještaj od Green na njezinom blogu. Zaista prekrasan post i jako emocionalan. Ja nisam mogla smoći snage za tako detaljno pisati o sijelu jer bih se inače bila rasplakala, ali ona je, izgleda, uspjela. Bravo Green! 

Nadam se da ste uživali u fotografijama. Veliki pozdrav od vaše Witch's Cat i cijele ekipe sa Vještičjeg sijela 2013!


A onima koji su bili tu, puno pozdrava i poljubaca od vaše Splićanke! :D :D :D Volim vas puno!

1 komentar:

  1. Stavila sam ti tužnog smjalića kao rekaciju jer me totalno depra još uvijek pere i ne želim biti ovdje nego tamo. Hvala ti na svemu draga, što prije se moramo ponovno vidjeti, veliki poljupac šaljem <3

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.