24.9.15

Kolač od mrkve i jabuke

Mabon je druga žetva i slavlje sakupljenih plodova i obilja. Ovo je i vrijeme berbe jabuka zbog čega ih ima ne pretek za korištenje u svim vrstama jela. Berba mrkve također u ovo vrijeme nije isključena, a poznato je da mrkva u kombinaciji s jabukom zna biti božanstvena. I zaista jest tako. Ako me vjerujete, isprobajte sami ovaj recept!


Potrebno je:

Napomena: mjere su plastične čaše jogurta (200g)

Za tijesto:

  • 4 jaja
  • 1-2 čaše šećera (po ukusu)
  • 2 čaše glatkog brašna
  • 1 čaša ulja
  • 1 prašak za pecivo
  • 1 vanilin šećer
  • 1 čajna žličica cimeta
  • 250 g naribane mrkve
  • 350 g naribane jabuke

Za glazuru:

  • 200 g čokolade za kuhanje
  • 50 ml mlijeka
  • 25-50 g maslaca

Napomena: biti će vam potrebno više mrkve i jabuke s obzirom da ćete izgubiti na količini guljenjem gore i, u slučaju jabuke, odstranjivanjem koštice. Primjerice, od 350g mrkve sam, nakon guljenja, rezanja krajeva i odstranjivanja vanjskog sloja dobila 250g, a od malo iznad 500g jabuke sam spala na 350g kada sam ih ogulila i izribala do koštice. Također, kod glazure možete otprilike dodati masla i mlijeka kako biste postigli željenu konzistenciju. Ja sam navela otprilike koliko sam maslaca i mlijeka dodala.

Priprema:

Tijesta:

  1. Elektičnim mikserom izmiješajte jaja sa šećerom i dodajte šećer i ulje.
  2. Dodajte u glatku smjesu vanilin šećer i cimet.
  3. Izmiješajte brašno i prašak za pecivo i potom postepeno ovo dodajite prijašnjoj smjesi miješajući kuhačom.
  4. Naribajte jabuku i mrkvu (tek sada da jabuka ne bi pustila previše vode) i dodajte u smjesu.
  5. Obložite posudu za pečenje (po mogućnosti metalnu, kvadratnog oblika) papirom za pečenje i ulijte tijesto u lim. Pecite 45 minuta na 180°C.

Glazure:

  1. Na pari otopite čokoladu te dodajte maslac i mlijeko.
  2. Miješajte dok se čokolada u potpunosti ne otopi i dok se svi sastojci ne prožmu.
  3. Prelijte još topli kolač smjesom.
  4. Kada su se kolač i glazura ohladili otprilike na sobnu temperaturu, ostavite u hladnjaku na nekoliko sati da se glazura stvrdne.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.