22.9.14

Štrudla od jabuka

Još jedan iznimno prikladni recept s jabukama za Mabon! :D Probala sam ovu štrudlu kod prijateljice i odlučila da se naprosto moram dočepati recepta. I evo, uspjela sam. Ova štrudla se donekle netipična jer u sebi sadrži griz. Po mom mišljenju, gustoća griza je upravo ono što je potrebno da upotpuni teksturu klasične štrudle. Na vama je hoćete li formirati tijesto u valjke i tako ih peći (kao što bi se inače radilo za štrudle), no ja sam odlučila slagati sve sastojke na katove u dublji lim za pečenje i rezati kolač na kocke. Takvog sam ga probala i takvog ću ga raditi.


Potrebno je:

  • 3 čvrsta jogurta (oko 540 g sve skupa)
  • 3 jaja 
  • 2 šalice (od jogurta) šećera (oko 300 g sve skupa, ali sam ja stavila malo manje)
  • šalica griza (oko 150 g)
  • šalica ulja (oko 120 ml)
  • 1 prašak za pecivo 
  • 1 kg naribanih slatko-kiselih jabuka
  • šećer i cimet (po ukusu za jabuke) 
  • gotovo tijesto za štrudle (potrebno 12 listova)

Priprema:

  1. Izmiješajte jaja i šećer prvo te umiješajte jogurt, ulje, griz i prašak za pecivo. 
  2. Ogulite i izribajte jabuke te dodajte u njih malo cimeta i šećera (po ukusu).
  3. Stavite jednu koru u dublji lim za pečenje. 
  4. Na nju namažite smjesu od griza. Poviše nje stavite drugu koru i ponovno premažite ovom smjesom.
  5. Na drugu koru nanesite naribane jabuke. 
  6. Stavite treću koru poviše svega.
  7. Ponavljajte korake 4, 5 i 6 dok vam ne nestane jabuka te prelijte ostatkom smjese od jogurta i griza.
  8. Zagrijte pećnicu na 175°C i pecite 35-40 minuta. I sada imate jednu veliku štrudlu! (Znati ćete da je gotova kada vrh pute u potpunosti rumen)
  9. Ako želite, pospite štrudlu kristalnim šećerom za ukras.
  10. Režite je na kocke dok je još topla.

U slučaju da želite raditi uobičajene štrudle (u obliku valjaka), onda nemojte početi slagati kore iz 3. koraka u lim za pečenje već na neku radnu plohu. Pratite 4 i 5. Potom zarolajte kore u štrudlu i stavite ju zarolanu u lim za pečenje. Ponavljajte korake 3, 4 i 5 (slažući kore na radnu plohu) dok ne nestane kora. Ako radite ovako, sve skupa ćete dobiti 6 štrudli od 12 kora.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.